ITMO University
“Programming Technologies” Department



Главная

Новости
 Новости науки
 Важное
 Почетные доктора
 Инновации
 Культура
 Люди
 Разное
 Скартел-Yota
 Стрим
 Смольный
Учебный процесс
 Образование
 Дипломы
 Курсовые проекты
 Лабораторные работы
 Учебные курсы
 Визуализаторы
 Unimod-проекты
 Семинары
 Стипендии
Наука
 События и факты
 Госконтракты
 Статьи
 Диссертации
 Книги
 Презентации
 Свидетельства
 Сотрудничество
Исследования
 Автоматы
 Верификация
 Биоинформатика
 Искусственный интеллект
 Генетические алгоритмы
 Движение
 UniMod
 Роботы и агенты
 Нейронные сети
 ФЦП ИТМО-Аалто
 Разное

О нас
 Премии
 Сертификаты и дипломы
 Соревнования по программированию
 Прорыв
 Автографы
 Рецензии

Беллетристика
 Мотивация
 Мысли
Медиа
 Видео
 Фотографии
 Аудио
 Интервью

English
 Home

 Articles
 Posters
 Automata-Based Programming
 Initiatives
 Projects
 Presentations
 UniMod
 UniMod Projects
 Visualizers


Поиск по сайту

Яndex



    / UniMod Projects / Game "La Redada" (версия для печати)


Game "La Redada"



© 2007 г. K.V. Egorov, P.М. Raikov

Saint-Petersburg State University of Information Technologies, Mechanics and Optics

Project documentation
Java-applet
Source code

Annotation

The project purpose is to demonstrate the effectiveness of the automata programming for a specific class of multiagent systems in the form of the game "La Redada". There were used two free programming tools: UniMod and ArgoUML. UniMod was used for the program logic code generation with building corresponding class diagrams and ArgoUML - for building class diagram to get a useful view of the whole program. Combining these methods of visual programming simplifies program understanding and avoids most of the mistakes associated with incorrect logic or inexact design of the whole system.




© 2002—2017 По техническим вопросам сайта: vl.ulyantsev@gmail.com